پست شماره 14 : جواب فکر می کنی این چیه؟

سلام

اول دعا برای سلامتی امام زمان (عج) . دوم دعا برای تعجیل در فرج . سوم دعا برای رفع فقر و محرومیت از کل دنیا. چهارم دعا برای شفای بیماران

چند روز قبل از اینکه این پست پایینی رو بزنم یه اتفاقی افتاد که بعد تصمیم گرفتم همین پست پایین رو بزنم.

من یه عادتی دارم که هر چند وقت یکبار داخل case کامپیوتر رو تمیز می کنم.یه روز دیدم که فن cpu و همچنین هیت سینک cpu خیلی کثیف شده و پر از خاکه.

فن و هیت سینک و cpu رو از جا در آوردم.  زیر cpu رو تمیز کردم و هیت سینک رو با آب شستم و فن روهم تمیز کردم. وقتی که می خواستم cpu و فن و هیت سینک رو سر جاشون نصب کنم یه شکل عجیبی رو روی هیت سینک و در جایی که فن روی هیت سینک قرار می گیره دیدم( پس وقتی فن روی هیت سینک هست نمی شه اون شکل رو دید و حتما باید فن رو از هیت سینک جداکنی).

برام علامت عجیبی بود و عجیب تر اینکه چرا این علامت رو در جایی قرار داده اند که وقتی فن روی هیت سینک هست این علامت قابل دیدن نیست.عکسی که از اون علامت گرفتم رو یه بار دیگه توی همین پست براتون میذارم. 

خیلی روی این علامت فکر کردم و بعد از کلی کنکاش و تراوش ذهنی به این نتیجه رسیدم که این علامت در واقع همان علامت ستاره داود هست که فقط کمی خطوطش رو جابجا کرده اند و یا مقداری بلند تر کشیده اند. سریع ازش عکس گرفتم و نشون چند نفر دادم. یکی رد کرد . یکی قبول کرد . یکی گفت یعنی حالا cpu اینتل نخریم و بریم AMD بخریم ؟( مال من اینتل هست).

به نظر شما آیا این علامت همون علامت ستاره داود  نیست؟

 

 

ببینید دشمن تا کجا درون ما نفوذ کرده - از کجا معلوم که داخل این cpu  ها سخت افزار های جاسوسی تعبیه نشده باشه؟ عمق وابستگی ما به دشمن رو بیشتر از قبل  فهمیدید؟

ببینید که اینها برای ازبین بردن اسلام تا کجا ها رو برنامه ریزی کرده اند. ببینید که .....

یا امام زمان می بینی که دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی شما چکار می کنند؟

می بینی که ما مثلا شیعه ها  سر پست و مقام و ریاست ( م...ی  و ک...ی) چه کثافت کاری هایی که نمی کنیم و از نقشه های شوم دشمن غافلیم؟

می بینی که فکر می کنیم اسرائیل و آمریکا خوب های عالمند و شما هم فقط قراره ظهور کنید تا سر یه سری آخوند رو گوش تا گوش ببرید و کاری به کار بقیه جاهای دنیا نداشته باشید؟

می بینی؟

می بینی؟

.

.

.

.

 

پست شماره 13 : فکر می کنی این چیه؟

سلام

اول دعا برای سلامتی امام زمان (عج) . دوم دعا برای تعجیل در فرج . سوم دعا برای رفع فقر و محرومیت از کل دنیا. چهارم دعا برای شفای بیماران

پنجم:

فکر می کنید  این دو تا عکسی که پایین گذاشتم چیه؟ خواهشا خوب به عکس ها دقت کنید.

ممکنه که بگید که حالا  این عکس ها  چه ربطی به موضوع وبلاگ داره؟ در جوابتون میگم که اتفاقا کاملا مرتبط هست و ان شاءالله چند روز دیگه در یک پست دیگه ربطش رو خدمتتون عرض می کنم.

و اما هرکسی که جواب سوالم رو درست بده...

نترسین بابا کاریش ندارم  . خوشحال هم نشید که حالا یه مزدا ۳ جایزه میده. نه این خبرا نیست.

هرکس درست جواب بده یه گل بهش جایزه میدم.

اما عکس ها:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

شهادت حضرت امام صادق (علیه السلام) را تسلیت عرض می نمائیم.

اللهم عجل لولیک لفرج

 

( امشب  ۱۱/۷/۱۳۸۹ )

 

پست شماره 12:من از امشب توبه کردم تو از حالا توبه کن

 

سلام

اول دعا برای سلامتی امام زمان (عج) . دوم دعا برای تعجیل در فرج . سوم دعا برای رفع فقر و محرومیت از کل دنیا. چهارم دعا برای شفای بیماران

پنجم تبریک عید تولد حضرت حجت (ع)

ششم یه خاطره:

یادش بخیر حدود 5 سال پیش بود،  من و این آقا رضا توی دوره پیش دانشگاهی باهم بودیم و اصلا با هم برای کنکور می خوندیم. امتحانات ترم اول شروع شد. بدلیل اینکه پدر و مادر و خواهرم رفته بودند مسافرت ، به رضا گفتم که یک هفته ای بیاد خونه ما .

یادش بخیر امتحان ادبیات فارسی داشتیم. شب قبل از امتحان، هر غلطی که شما بگید ما کردیم الا درس خوندن. دیدن فیلم شهید زنده، بگو و بخند، پخت و پز و.....

تا ساعت 12  شب. امتحانمونم صبح ساعت 8 بود. دیگه دیدیم که خداییش زیادی خوشمون شده. گفتیم که حالا برای رضای خدا هم که شده بریم کمی درس بخونیم. شروع کردیم به خوندن تا ساعت 4 صبح. من تقریبا همه مطالب رو خونده بودم الا " تاریخ ادبیات ها". خیلی خوابم میومد. به رضا گفتم من می خوابم برای نماز (ساعت 6 ) منو بیدار کن. خلاصه خوابیدن همان و ساعت 7 بیدار شدن هم همان.

وقتی بیدار شدم دیدم که رضا همچنان مشغول خوندن هست. بهش گفتم  چرا بیدارم نکردی ؟ گفت : هرچی صدات کردم بیدار نشدی!

خلاصه با اینکه "تاریخ ادبیات ها " رو نخونده بودم ، دوتایی با هم رفتیم سر جلسه و ( اینجاشو نخونید) با کمی رد و بدل کردن تقلب جات ، امتحانمون رو دادیم. نکته جالب قضیه اینه که هر دو مون با هم 17 شدیم.

 و اما هفتم نتیجه  اخلاقی اینکه :

می خوام بگم خدایا من توی این چند وقته مثل شب قبل از امتحان ادبیات ، همه غلطی کردم الا توجه به تو.

خدایا خودت از درون همه آگاهی ، خودت ببخش

امام زمان میدونی ؟ برای ما مثلا شیعه ها ، کار رو امتحان داشتن و دیدن فیلم و هزار و یک جور اطوار دیگه ، خیلی مهمتر از شناخت شما ست، خیلی مهمتر از سربازی برای شماست. البته امثال من گناهکار ، خاک کف پای کوچکترین سرباز شما هم نیستیم و اصلا  لیاقت همین رو هم ندارم.

برای ما اصلا ننگ نیست که امثال جورج بوش کثیف اطلاعاتشون در مورد شما ، بیشتر از اطلاعات ما شیعیان هست.

 برای ما اصلا ننگ نیست که شما رو فقط بخاطر جشن تولدتون بخوایم. اونم تازه یه بهونه ای هست برای ما که شب تولد شما هر غلطی که دلمون بخواد بکنیم.

برای ما اصلا ننگ نیست که ادعا می کنیم مسلمونیم ، ادعا داریم که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم ، مدعی هستیم که منتظر ظهوریم، ولی هیهات که خدا ما رو بیشتر از خودمون می شناسه و می دونه که هر کدوممون در باطن ، چی هستیم.

 یکی از دوستان و بازدید کنندگان این وبلاگ، عنوان " من از امشب توبه کردم ، تو از حالا توبه کن " رو برای وبلاگش گذاشته بود که به نظرم جالب اومد. حالا من از این عبارت استفاده می کنم و می گم :

"خدایا ! من از امشب توبه کردم ، تو از حالا توبه کن"

خدایا تازه داشتم کمی رو به راه می شدم .

خدایا کمکم کن، کسی جز تو نمیتونه به بنده اش کمک کنه .

خدا!!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت :

اخبار این طرح سازش عربی هستش ( یا یه چیزی تو همین مایه ها )  رو دنبال می کنید یا نه؟

ای وای از خیانت خیانتکاران....

امروز یه خبری پخش شد که دو تا موشک  توی اسرائیل و اردن وِل کردند.

اونی که توی اسرائیل ول شد احتمالا کار خود فلسطینی ها بود ولی اونی که توی اردن ول کردند کار کی بوده ؟ الله اعلم

حالا به نظر شما چرا اردن؟

۸۹/۰۵/۱۰

پست شماره 11: شیصبانی

سلام

 اول دعا برای سلامتی امام زمان (عج) . دوم دعا برای تعجیل در فرج . سوم دعا برای رفع فقر و محرومیت از کل دنیا. چهارم دعا برای شفای بیماران

""توضيح : از تمام دوستان معذرت خواهي مي كنم به خاطر اينكه اشتباهي اين پست شماره ۱۱ رو زدم حذف كردم ولي اشكال نداره دوباره مي نويسم.""

 دير اومدم ولي بالاخره اومدم – حقيقتش يكم سرم شلوغ بود و فرصت كافي و درست و حسابي براي آپ كردن نداشتم . امشب اگه خدا بخواد تصميم گرفتم كه يه مطلب بنويسم.

در پست شماره 8 گفتم كه مي خواييم اگه خدا بخواد يك بررسي در مورد شخصيت هاي آخرالزمان ؛ مخصوصا جناب سفياني ملعون و همچنين سيد خراساني و سيد يماني انجام بديم.

 

يكي از نكات قابل توجه در مورد خروج سفياني ؛ ظهور شخصيتي عاليمقام ؛ خلد آشيان ؛ جنت مكان ...( و همون چيزايي كه خودتون مي دونيد ) به نام شيصباني هست. در مورد اين فرد احاديثي نقل شده و پيش بيني هايي توسط ائمه (ع) صورت گرفته كه دونستن اونها براي افرادي همچون بنده كه اطلاعات آخرالزماني زيادي ندارند خالي از لطف نيست و حتما بسيار مفيد هم خواهد بود؛ ان شاء الله.

 

امام باقر (ع) مي فرمايد:


سفياني خروج نمي‏كند؛ مگر آن‌كه پيش از او شيصباني در سرزمين كــوفان خــروج كند. او همچــون جوشيدن آب از زمين مي‏جوشد و فرستادگان شما را به قتل مي‏رساند. بعد از آن، در انتظار خروج سفياني و ظهور قائم باشيد.»

 

در جاي ديگري امام معصوم (ع) مي فرمايد:

اگرمرگ شيصباني راديدي منتظر سفياني وسپس قائم باش

 

 

امام صادق(ع) مي فرمايد:

«سفياني هرگز خروج نمي‌كند، جز اينكه پيش از او شيصباني در سرزمين كوفه خروج كند، سپاهيانش همانند آب كه از زمين مي‌جوشد، چون مور و ملخ در اطراف او گرد آيند و جمعيّت شما را هلاك كنند. پس از خروج شيصباني منتظر خروج سفياني، سپس ظهور قائم(ع) باشيد»

 

 اما اين هم كسي كه تقريبا همه اعتقاد دارند همان شيصباني هست:

خدا لعنتش كنه چقدر جنايت كرد! آخرش هم بدست همونايي كه ازش حمايت كردند در حالي كه مرگ  بر فارس مي گفت  به درك واصل شد

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذالك

التماس دعا ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت عرض می کنیم

۱۳۸۹/۲/۷

پست شماره 10: آخرین شب غیبت

سلام

اول دعا برای سلامتی امام زمان (عج) . دوم دعا برای تعجیل در فرج . سوم دعا برای رفع فقر و محرومیت از کل دنیا. چهارم دعا برای شفای بیماران

اولا تشکر میکنم از همه شما  چه کسانی که با ما بدند و چه کسانی که .......

همگی به سر ما منت گذاشتین  و در پست های قبلی نظراتی رو دادید و ما رو شرمنده کردید.

اینقدر خسته ام که حال شوخی کردن و چرت و پرت گفتن (برای ایجاد فضایی با نشاط در وبلاگ ) رو هم ندارم. 

مطلبی که براتون مینویسم کلا یه Copy_Paste هست از  کتاب "آخرین فرمانده   اولین سرباز". نویسنده این کتاب واحد پژوهشی بیت المهدی (ع) (مجید فولادی) هست.

عارف گرانمایه و استاد بزرگوار جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالقائم شوشتری دام ظله العالی در جلسه ای می فرمودند:

آخرالامر گره کار به دست خود امام زمان (عج) باز خواهد شد  و در آخرین شب غیبت کبری حضزت مهدی (عج) پس از اقامه نماز عشاء در کنار خانه کعبه سر به سجده  می گذارد و تا اذان صبح ذکر "امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء" را می خواند . گویا قلب شریف و مبارک حضرت از این غیبت طولانی گرفته و تا اذان صبح این آیه شریفه را می خواند.

چرا که مضطر واقعی خود اوست. هنگام اذان صبح جبرئیل به خدمت حضرت می آید و سر مبارک حضرت را از سجده بر می دارد و می گوید:

ای حجت خدا از این حالت ملائکه الهی به گریه افتاده اند.  برخیز که خدا دعایت را مستجاب و فرج را امضاء نمود"

التماس دعا.....

 

پست شماره 9: خروج شخصیت های آخرالزمان

سلام

 

اول دعا برای سلامتی امام زمان (عج) . دوم دعا برای تعجیل در فرج . سوم دعا برای رفع فقر و محرومیت از کل دنیا. چهارم دعا برای شفای بیماران

 

بالاخره اومدم .

می بینم که زنبیل گذاشتید دم در وبلاگ!

صف شیر تشکیل دادید!

دارین توی سر و مغز هم دیگه میزنید و هی هم دیگه رو هول میدید !

مواظب باشید اگه کسی خواست خارج صف وارد بشه همه با هم جمیعا "هو" ش کنید!

توجه توجه :

 ما اینجا عین نونوایی ها "یه دونه ای " و " دوتایی" و  " نیم تایی" و خلاصه نمی دونم از این حرفا نداریم.

 چقدر چرت و پرت گفتم !!!؟؟؟ 

با اجازه یا بدون اجازه شما میرم سراغ اصل بحث.

در پست قبلی اشاره به بعضی افراد کردیم که خروج و پیدایش اونها بعنوان نشانه خروج فرد دیگر و یا نشانه ظهور امام مطرح شده:

از جمله این افراد می تونیم به سفیانی و سید یمانی و سید خراسانی که از همه مهمترند و همچنین اشخاصی نظیر شیصبانی و زندیق قزوینی و مصری و ... اشاره کنیم.

 

سوالی که در اینجا مطرح هست اینه که آیا این افراد قبل از خروجشون آدمهای معروفی هستند یا اینکه نه یک فرد عادی مثل من و شمایند و یکدفعه به قول خودمون "جوگیر" میشند و قیام ((یا شورش)) می کنند؟

  جواب این سوال ممکنه برای بعضی افراد واضح و برای بعضی نامشخص باشه.

جواب اینه که به عقیده بسیاری از علما و کسانی که در زمینه آخرالزمان و ظهور موعود مطرح شده در مکاتب و ادیان مختلف تحقیق و تفحص می کنند، این افراد نمی تونند افراد عادی باشند. یعنی اینکه حتما و بدون شرط و شروط ، از سالها قبل از شروع قیام (( یا شورش )) حداقل در محدوده سرزمین و کشور خودشون، آدمهای مهم و مطرحی هستند

 

من برای کسانی که این مورد رو قبول ندارند یکی دو تا واقعه تاریخی رو متذکر میشم

1) زمانی که حضرت پیغمبر به پیامبری رسید، در ابتدای کار خوب اول خود ایشون مسلمان شده و بعد حضرت علی و بعد حضرت خدیجه کبری. یعنی در روزهای اول ظهور اسلام اصلا تعداد مسمانان 3 نفر بود. و بعد پیامبر به مدت 3 سال دعوت مخفیانه داشت و بعد از 3 سال دعوتش رو علنی کرد.این یعنی همون چیزی که بنده خدمتتون عارض شدم (( مطرح بودن و معروف بودن، قبل از شروع قیام)) .

اصلا چرا اینطوری بگم؟ مگه پیامبر قبل از شروع پیامبریش در بین اعراب به " محمد امین" معروف نبوده؟

 

2) زمانی که امام خمینی در سالهای 42-43 قیام خودش رو شروع کرد و دولت پهلوی تصمیم به تبعید امام گرفت، به ایشون گفتند که تو هیچ یار و یاوری نداری و برای چی این حرفا رو میزنی ؟ تو که نمیتونی کاری بکنی !

ولی امام در جوابشون گفت که "یاران من در گهواره اند"

و بعد از گذشت 14-15 سال دیدیم که پیش بینی امام به حقیقت پیوست و اکثر کسانی که در جریان انقلاب و جنگ شرکت داشتند و حتی شهید یا اسیر یا جانباز یا ... شدند، در سالهای 42-43 یا بسیار کم سن وسال بودند و یا اصلا به دنیا نیومده بودند

در واقع می تونیم بگیم که اون 15 سال تبعید، زمانی بود برای مطرح شدن و معروف شدن  امام تا اینکه  امام بتونه قیام خودش رو به نحو احسن انجام بده.

 

حالا شما بگید که اگه امام یه مرجع تقلید ساده و یا حتی یه روحانی بود که نهایت معروف بودنش محدود میشد به خوندن نماز در یکی از مساجد یا حسینه های قم، می تونست که این انقلاب رو بوجود بیاره و رهبری بکنه؟

جواب اینه که نه نمی تونست.

حالا همین موضوع هم در مورد شخصیت های آخرالزمان هم مطرح هست. چه در مورد آدم های خوب و چه در مورد آدم های بد.

و مطمئن باشید که بسیاری از این شخصیتها یا در زمان حال حاضر وجود دارند و یا قبلا  آمده اند و الان دیگه حضور ندارند و  یا در آینده ای نزدیک خواهند آمد (( ان شاءالله تعالی))

 نظر شما چیه؟

 التماس دعا....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت :

۸ روز دیگر موعد پیش بینی تخریب مسجدالاقصی و ساخت بنای هیکل سوم بر روی خرابه های قبله اول مسلمین هست.(طبق پیش بینی یک خاخام یهودی در قرن ۱۸)

به نظر شما اگه این اتفاق بیفته.....

چه شوووووووووووددد؟؟؟؟

آیا وقوع این اتفاق نشانگر خیلی زود ( و حتی زودتر از اونچه که ما تصور میکنیم ) بودن ظهور نخواهد بود؟

مسلمین خیانتکار همچون ملک عبدالله ( لعنت الله علیه) و حسنی مبارک ( لعنت الله علیه ) و  محمود عباس ( لعنت الله علیه )چه میکنند؟

آیا خروج سفیانی نزدیکه؟

۱۳۸۸/۱۲/۱۷

 

پست شماره 8: سفیانی (2)

سلام

اول دعا برای سلامتی امام زمان (عج) . دوم دعا برای تعجیل در فرج . سوم دعا برای رفع فقر و محرومیت از کل دنیا. چهارم دعا برای شفای بیماران

خب : آقا رضا دیگه به قول معروف کوپنت تموم شد. اینم یک هفته صبر به خاطر گل روی خودم     . حالا دیگه باید بریم سر اصل مطلب. کجا بودیم؟

آهان یادم اومد:

در پست شماره ۶ مطالبی رو در مورد نسب سفیانی  و همچنین برخی از جنایاتی که این ملعون مرتکب میشه، ذکر کردم. در این پست و پستهای بعدی ، به امید خدا میخوایم بررسی کنیم و ببینیم که نشانه های خروج سفیانی چیه ؟ چه کسانی در مقابل جنایاتش عکس العمل نشون میدند و باهاش مقابله می کنند؟ اصلا آیا این ملعون الان زنده هست یا اینکه هنوز این دنیا رو با قدوم خودش  متبرک نکرده ؟ اگر زنده هست آیا کسی از وجودش خبر داره ؟ و سوالاتی از این دست. 

یک نشانه مهم برای خروج سفیانی لرزش یا زلزله ایست که در شام ( سوریه ) میشه و اینکه سفیانی در ماه رجب خروج می کنه.

ابن زرير ، از عمار ياسر ، نقل كرده و آنرا به پيامبر ( ص ) نسبت داده است : علامت حضرت مهدى عليه السلام اينست كه ، ترك ها بر شما ( مسلمانان ) هجوم آورند ، و خليفه و حاكم شما كه دارايى واموال را جمع میكند ، از دنيا برود ، و پس از او شخص ضعيفى به خلافت مى رسد كه پس از دو سال از خلافت عزل مى گردد و زمانيكه قسمت غربى مسجد دمشق ، در زمين ( بواسطه  زلزله ) فرو رود و سه نفر در شام خروج نمايند و هنگاميكه اهل مغرب به مصر ، مهاجرت كنند ، اين علامت خروج سفيانى مى باشد.

 در بسیاری از احادیث ذکر شده که زمانیکه سفیانی در شام خروج می کند همزمان با او در یک روز سید یمانی و سید خراسانی به طرف عراق رفته و علیه سفیانی قیام می کنند. در احادیث بسیار زیادی از سید یمانی و سید خراسانی  صحبت به میان آمده و همچنین علامات  و نشانه هایی در مورد آنها ذکر شده. و همچنین تاکید موکد شده است که مومنان در آن زمان به یاری سید یمانی و سید خراسانی بشتابند.

 در برخی احادیث دیگر بعنوان نشانه خروج سفیانی صحبت از شخصی به نام شیصبانی شده :

  امام باقر عليه السلام فرمود: «کجاست براي شما سفياني تا اينکه پيش از او «شيصباني» از سرزمين کوفان خروج کند، بجوشد چنانکه آب از چشمه مي جوشد و جمع شما و سران شما را بکشد. پس از آن، متوقّع سفياني باشید و اينکه حضرت قائم (عج) خروج کند».

 امام باقر عليه السلام به " جابر جعفی " فرمود : « شیصبانی در سرزمین عراق خروج نماید . او همانند جوشیدن آب از زمین ، یکباره پیدا می شود و فرستادگان شما رابه قتل می رساند.... بعد ازآن ، در انتظار خروج سفیانی و ظهور قائم (عج) باشید. »

 اما یک سوال:

آیا به نظر شما سفیانی و شیصبانی و یمانی و خراسانی و بسیاری افراد دیگر همچون مصری و زندیق قزوینی که خروج آنها یا بعنوان نشانه خروج فرد دیگر گفته شده و یا  بعنوان نشانه ظهور حضرت، می توانند افراد نا شناخته ای باشند ؟ یا اینکه این افراد باید قبل از قیام خود در بین مردم شناخته شده و مطرح باشند ؟

 منتظر پستهای بعدی برای جواب دادن به این سوال باشید. 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت: 

امشب یه کلیپ از جنایات عبدالمالک جونم دیدم. حالم داشت به هم می خورد. اونایی که تلویزیون نشون داد که اصلا بد نبود! باید اینو می دیدید. همش ( افراد زیر ۱ روز  نخونند مخصوصا آقا رضا ) پخ پخ بود . چه پخ پخ هایی ! یه حال اساسی کردم. اونم چه حالی ! به به! جای شما واقعا خالی بود. امیدوارم هرگز نبینید. خواهشا هرکی دیده ما رو ضایع نکنه و نگه که من قبلا دیدم و تو داری خبر دسته یک میلیونیم میدی.

اما خارج از شوخی واقعا هرکس که تاب و توان دیدن این کلیپ رو نداره و یا مرض روحی و قلبی و ... داره اصلا نبینه. برای دیدنش زحمت سرچ توی اونترنت به عهده خودتون. در هر حال بعد از دیدن این کلیپ پیش خودم فکر کردم (با توجه به احادیث گفته شده در مورد سفیانی)  این جورثومه های(میکروب)  آشغال که میکروب جمع شده ی پشت ناخن انگشت کوچیکه ی پای سمت راست سفیانی هم نیستند!  اون (سفیانی) دیگه کیه؟ الله اعلم.

 

التماس دعا.... 

  

پست شماره 7: ﺃین عَمار

با عرض سلام و تشکر از همه دوستانی که در طول این چند هفته از وبلاگ ما دیدن کردند و ما رو با نظرات زیبای خودشون یاری نمودند. از اونجایی که این اولین مطلبی هست که میخوام به طور شخصاً بذارم، یه شعری رو انتخاب کردم که زیادم با این روز ها بی مناسبت نیست. امیدوارم که از اون خوشتون بیاد.

ﺃین عَمار

دیگر از این همه نیرنگ به تنگ آمده است

بـا علی لـشگر شبـرنگ به جنگ آمده است

 

هان ببینید چه دندان به غضب می سایند

که به پیکـار "علی" شیـر عرب می آیند

 

فاش پیـداست که از غیـظ بـرافروخته اند

و چه کین ها که در انبان دل اندوخته اند

 

ظـاهـراً غصـة میـراث پیـمبـر دارند

تا علی را مگر از مسند دین بردارند

 

پس چه در خانه نشستیم؟ علی تنها ماند

مـنـتـظر بـهر چـه هستـیم؟ علی تنها ماند

 

پای در معرض حفره است، مراقب باشیم

کـوفـه آبستـن کفـر است، مراقـب باشیم

 

با ولی باش مگو راه ولایت سخت است

آنکه هم پای ولایت نرود بد بخت است

 

این چه فتنه است که آفت زده ایمان ها را

"ﺃین عَمار" کـه روشـن بکنـد جـان ها را

 

"ﺃین عَمار" که تبـیـیـن حقایق بکند**

"ﺃین عَمار" که از دست شما دق بکند؟

 

خصم در گوشه نشسته است که تزویر کند

نـکـنـد بـاز تـو را فـتـنـه زمـیـن گـیـر کنـد

 

نکند بـا شـتـر مـعـرکـه همـراه شوی

نکند مثل "بنی ساعده" گمراه شوی

 

خصم، خصم است ولو یار نماید خود را

در پـس دیـن تـو انـکـار نـمایـد خود را

 

دشمن ایـن مرتبه قـرآن سر نـی خواهد برد

آنکه مرد است به این مسأله پی خواهد برد

 

نـیـزه، نـیـزه اسـت ولـو بـر سر او قـرآن ها

کفر، کفری است که برخواسته از ایمان ها

 

نیزه، نیزه است و در این غائله خون خواهد ریخت

کفـر از ایـن سجـده بـی مغـز بـرون خواهد ریخت

 

شک نکن بعد ولی روح ولا خواهد سوخت

کودکی در کبد کرب و بلا خواهد سوخت ...

                                                                (علیرضا قزوه)

حتماً نظر بدید.

التماس دعا...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

حمید می نویسد : دستگیری شرور کثیف عبدالمالک ریگی رو  به امام زمان (عج) و همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنیم

از خدا می خواهیم که به حق حضرت امام حسن عسکری (ع) که امروز سالروز  شهادتش بود و همچنین به حق حضرت حجت (عج) که فردا عید شروع امامتش هست این قاتل جانی و این شرور کثیف به سزای اعمال خباثت آمیزش برسه.

آمین یا رب العالمین

۴/۱۲/۱۳۸۸

پست شماره 6: سفیانی (1)

 

سلام

اول دعا برای سلامتی امام زمان - دوم دعا برای تعجیل در فرج - سوم دعا برای رفع محرومیت و فقر از عالم  (به عکس بالا دقت کنید! اونوقت ما میگوییم که بدبختیم !) - چهارم دعا برای شفای بیماران

من توی این چند روزه به مطالب زیادی برخورد کردم – که بعضی هاش رو نمی دونستم و بعضی هاش هم برام سوال شده بود که به جوابش رسیدم برای همین وقتی که تصمیم به گذاشتن پست جدید گرفتم  توی شک بودم که به قول این فیلمه ( چی بود اسمش؟ یادم نیست !) اول، دومی رو بگم یا دوم، اولی رو ؟

مثلا اینکه چرا این وهابی های خدانشناس تمامی آثار ائمه رو توی عربستان تخریب کردند ولی حرم حضرت محمد (ص) یا همون به قول خودمون گفتنی مسجدالنبی هنوز که هنوزه سالمه ؟

یا مثلا پیشگویی های اقوام گذشته در مورد آخرالزمان و الی ماشاء الله  

اما دست آخر به خودم گفتم تمام اینارو فعلا بی خیال.  بیام و در مورد شخص شخیص ، عالیمرتبه ، بزرگوار، اعوذ بالله جنت مکان  ( منظور همون جهنم یا به قول اصفهانی ها جهندم ((جندم)) ) ، خلد آشیان و...... جناب  سفیانی   کمی حرف بزنم و روایات و احادیث رو یاد آور بشم. 

لطفا برای خواندن بقیه بحث به ادامه مطالب بروید...


تا یه موردی رو یادم نرفته بگم : حدود ۲۰ تا از این آمار بازدید وبلاگ رو خودم انجام دادم چون می خواستم قالب رو تنظیم کنم . همین
ادامه نوشته

پست شماره 5: خدا کند که بیایی...

سلام...

امشب دلم گرفته . خدایی هرکسی این پست رو میخونه برام دعا کنه. خیلی محتاجم به دعا. دعا کنید که خدا به حق حضرت رضا (ع) امشب گناهام رو ببخشه ...خیلی خیلی دعا کنید....

اینم لینک چنتا مداحی به مناسبت شهادت حضرت رضا (ع):                       http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=86497

الا که راز خدایی خدا کند که بیایی              تو نور غیب نمایی خدا کند که بیایی

شب فراق تو جانم خدا کند که سرآید           سرآید و تو برایی خدا کند که بیایی

دمی که بی تو براید خدا کند که نیاید           الا که هستی مایی خدا کند که بیایی

به هر دعا که توانم تو را همیشه بخوانم       الا که روح خدایی خداکند که بیایی

تو مشعری، عرفانی، تو زمزمی تو صفایی   تو رمز آب بقایی خدا کند که بیایی

قسم به عصمت زهرا بیا ز غیبت کبری       دگر بس است جدایی خدا کند که بیایی

 

پست شماره 4: ندای آسمانی (3)

سلام

توی پست قبلی بعضی از دوستان به من گفتند که اگر میتونی مطلبی در مورد مسخره کردن دیگران بنویس- منم گفتم چشم -میدونم که حالا دوستان میگند که این کار رو خودمونم میتونستیم بکنیم ولی قبول کنید که مورد خواسته شده از من با موضوع این وبلاگ متفاوته - در هر حال بنده یه سرچی توی اونترنت کردم و این لینکها رو پیدا کردم - راستش رو هم بخواهید اصلا نگاه نکردم ببینم که چی گفته اون لینکها ایناس:

اما یه مورد جالب که در حین سرچ بهش برخورد کردم اینه . این یکی رو  تا فیلتر نشده حتما ببنید

https://www.zandiq.com/articles/0000000018.shtml (شصت مورد از تناقضات قرآن )

اما برای بحث ندای آسمانی (3) به ادامه مطلب بروید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شرمنده مشکلی بوجود اومده بود که حلش کردم


ادامه نوشته

پست شماره 3 : ندای آسمانی (2)

سلام

 در پست قبلی  احادیثی از امام صادق (ع) و امام باقر(ع) در مورد ندای آسمانی << که یکی از علائم ظهوره >> ذکر کردیم – در این احادیث به این موضوع اشاره شده که همه انسانها در هر کجا و در هر حالتی که باشن این صدا رو می شنوند٬ اون هم به زبان خودشون. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که کیفیت این ماجرا به چه شکل هست ؟منظورم اینه که چطور میشه که همه این صدا رو می شنوند و همه میفهمند که چه چیزی گفته میشه؟خیلی ها حتما میگن :" آخه اینم سواله که تو می پرسی؟"  این که معلومه ٬ معجزه !

اما جواب سوال:

خب ما کیفیت رسیدن ندای آسمانی رو نمی دونیم اما 2 احتمال وجود داره

احتمال اول:

ندای آسمانی فقط به زبان خاصی مثل عربی وصدایی عظیم که در کره زمین ودر یک لحظه پخش می شه  وفقط کسانی که به زبان عربی آشنا هستن معنای این ندای آسمانی رو متوجه می شن و بعد رسانه های خبری وافرادی که به زبان عربی تسلط دارند اونو  به زباهای دیگه ترجمه می کنن وخبر وقوع این حادثه و همچنین معنا و مفهوم کلمات و جملات گفته شده را به اطلاع مردم دنیا می رسونند. 

باید به این نکته دقت کرد  که مردم زمان ائمه اطهار (ع)  از لحاظ سطح فکر و همچنین پیشرفتهای علمی و اقتصادی و اجتماعی و… با مردم امروز متفاوت بودن و ائمه اطهار (ع) مجبور بودن برای اینکه هم مردم زمان خودشان  وهم آیندگان مفهوم احادیث را متوجه بشن طوری صحبت کنن که همه موضوع رو درک کنن. مثلا اگه در حدیثی گفته می شد که ندای آسمانی از طریق ماهواره ترجمه می شه و سپس در اختیار مردم قرار می گیره ٬ خب مردم آن زمان که نمی فهمیدند ماهواره یعنی چی؟

 احتمال دوم :

همون هست که بعضی ها در ابتدا حدس زدند و این احتمال یک احتمال قوی هست و دور از ذهن هم نیست چون خدا هر کاری را که بخواد می تونه انجام بده

 نظر شما در مورد کیفیت ندای آسمانی چیه؟

 

پست شماره 2 : ندای آسمانی (1)

سلام

امام صادق (ع) می فرماید:

((قبل از قیام قائم 5 نشانه قطعی و حتمی است:خروج یمانی ،خروج سفیانی ،فریاد (ندا) آسمانی ،کشته شدن نفس زکیه و فرورفتن در زمین بیداء .))

از امام صادق در مورد ندای آسمانی روایت شده که می فرمایند: (( یسمعه کل قوم بالسنتهم)) ؛هر قوم به زبان خودشان آن را می شنوند

 اما ماجرای این ندای آسمانی چیه؟

 ائمه اطهار (ع) در احادیث بسیار زیادی جواب این سوال رو داده اند 

 برای مثال امام باقر (ع) می فرماید:(( منادی از آسمان نام قائم را صدا می زند ، پس هرکسی آن صدا را می شنود و هر خوابیده ای بیدار می شود و هر ایستاده ای می نشیند  و هر نشسته ای  از  ترس بر دوپایش می ایستد ،  خداوند کسی را که به آن صدا اهمیت دهد و جواب دهد ، رحمت کند . پس صدای اول صدای جبرئیل است و آن صدا در شب بیست و سوم ماه رمضان و در شب جمعه می باشد ؛ پس در آن شک نکنید ، گوش کنید و اطاعت کنید. در آخر روز صدای ابلیس ملعون است که صدا می دهد : آگاه باشید که فلانی مظلومانه کشته شد. تا مردم را به شک بیاندازد و گمراه کند . پس چه بسیارند کسانی که در آن روز شک کنند ، متحیر باشند و در آتش سقوط کنند. هنگامی که صدا را در ماه رمضان شنیدید  در آن شک نکنید که آن صدای جبرئیل است و علامت آن اینست که به اسم قائم و پدرش صدا می کند به طوری که اگر دختری در اتاقش باشد آن را می شنود و پدر و برادرش را بر خارج شدن از خانه تشویق می کند و این دو صدا قبل از قیام قائم است ))

 همچنین زرارﺓ بن اعین از امام صادق نقل می کند که: 

((فرمودند : منادی از آسمان ندا می دهد << فقط علی (ع)  و پیروانش رستگار هستند >>  گفتم: پس چه کسی بعد از این با مهدی (عج) می جنگد؟  فرمود:  شیطان نیز صدا می کند : فقط فلانی و پیروانش رستگارند. گفتم: پس چه کسی راستگو را از دروغگو تشخیص می دهد؟ فرمود: کسانی که حدیث ما را روایت می کنند، راستگویان را می شناسند و می گویند: او قبل از اینکه باشد ، بوده است  و می دانند که آنها بر حق و راستگو هستند))

 اما حالا واقعا این فلانی کیه که در احادیث به حمایت کردن ابلیس از او اشاره شده؟

جواب: او که قبل از ظهور امام زمان (عج) خروج میکنه  همان سفیانی هست که اسم اصلی اون عثمان بن عنبسه هست  و بدلیل اینکه (( با توجه به احادیث نقل شده در مورد او )) از نسل معاویه بن ابوسفیانه ٬ بهش میگند  سفیانی ...

پست شماره 1: نمادهای شیطان پرستی

سلام- چون این اولین مطلبی هست که می خوام بذارم قبلش یه توضیحی بدم:  چند روز پیش یکی از دوستام بهم پیشنهاد کرد که بیا یه وبلاگ بزنیم .

بهش گفتم برو بابا ! کلی وقت باید صرف کنیم تا مطلبشو جور کنیم و بعد تازه بیایم بزنیم توی وبلاگ.  آخه میدونید ایشون اون موقع جوگیر شده بود که در مورد شیطون پرستی و اینها یه تحقیقات و همچنین کارشناسی و البته فضولی بکنه . رو همین حساب به من این پیشنهاد رو کرد تا توی وبلاگ در مورد شیطون پرستی و چیزای دیگه مطالبی رو بذاریم .

منم نیست خیلی با ذوقم!  

همچین اساسی زدم توی ذوقش که نگو و نپرس – بنده خدا دپرس شد و کلی افسرگی گرفت . حالا بیا درستش کن  . ولی خارج از شوخی  از اون موقع به این فکر افتادم که چرا این کار رو نکنم؟ القصه به  مخم ( مغزم ) خطور کرد که بیام و یه  وبلاگ  در مورد آخرالزمان و اشخاص و وقایع و... وهمچنین مصادیق اون  مطالبی هرچند ناقص و یا جزیی وحتی تکراری (( تکرار از جهت اینکه ممکنه قبلا جای دیگری شنیده باشید ))  بذارم

امیدوارم که خدا کمک کنه و این کار مورد قبول واقع بشه .( ان شاء الله) 

 برای خواندن مطلب به ادامه مطالب بروید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اون دوستم همین آقا رضاست که حالا خودش جزء نویسندگان وبلاگ شده

ادامه نوشته